699,00 zł
665,00 zł z VAT
Program Metoda Projektu II to pomoc dydaktyczna dla klas I-III szkoły podstawowej. Zawiera zdania, filmy, ćwiczenia interaktywne, karty pracy oraz scenariusze zajęć dla nauczyciela. |
Aplikacja umożliwia prowadzenie lekcji z wykorzystaniem metody projektu. Za jej pomocą możliwe jest prowadzenie 4 projektów związanych z: lasem i zwierzętami w nim żyjącymi, recyklingiem i segregacją odpadów, żywiołami oraz uczeniem się i potencjałem ludzkiego mózgu.
Intuicyjność oraz dostosowanie graficzne programu do możliwości dzieci pozwala na sprawne korzystanie z programu za pomocą tablicy interaktywnej. Elementy niezbędne do wykonywania zadań znajdują się w obszarze zasięgu dzieci, tak by nie angażować nauczyciela do czynności wykonywanych przez uczniów.
Kolejnym ułatwieniem jest to, że polecenia są w formie tekstowej oraz dodatkowo odczytywane przez lektora. Dzięki tym dwóm formom dziecko łatwiej zrozumie zadanie do wykonania.
Do dyspozycji użytkownika są m.in. plansze interaktywne z quizami i krzyżówkami, filmy wprowadzające w dane zagadnienia, ćwiczenia interaktywne wspomagające naukę i zapamiętywanie. Dodatkowo za pomocą Metody projektu II dzieci mogą uczyć się słownictwa w języku angielskim - dostępne są 4 tego typu ćwiczenia.
Nauczyciel, który chciałby urozmaicić lekcje może w tym celu skorzystać z dostępnych w programie kart pracy i wydrukować je uczniom lub oprzeć prowadzenie lekcji o dostępne scenariusze.
Celem Metody projektu jest nauka pracy w grupie i wspólne dążenie do rozwiązania problemu. Przy tej okazji dzieci zwiększają kreatywność, poprawiają pamięć oraz funkcje związane z logicznym myśleniem. Umiejętności te są niezbędne do prawidłowego rozwoju.
Za pomocą programu możliwa jest praca z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.